Google Translate

Top brands

Katalog Firm

www.GoPost.pl - operatorzy pocztowi, korespondencja masowa, druk transakcyjny, outsourcing, firmy kurierskie, broker usług kurierskich

Partnerzy

Newsletter

Global Economy

Ważne informacje gospodarcze z Europy na 49 tydzień 2011 roku więcej
Ważne informacje gospodarcze z Polski na 49 tydzień 2011 roku więcej
WIELKI, OSZCZĘDNOŚCIOWY PLAN TUSKA ZAGROŻONY więcej

Po godzinach

 
Wasz typ
 
Wasz typ
 
Wasz typ
 
Wasz typ

Pakują, zabezpieczają, wysyłają

AudioBook.pl

30-09-2011

Księgarnia internetowa AudioBook.pl działa w Polsce od 2005 roku. Od tego czasu zdobyła wielu stałych klientów również za granicą. Odpowiednie zabezpieczenie audiobooków nie jest – wbrew pozorom – sprawą łatwą. Opakowania płyt CD są różnej wielkości, zrobione są też z różnego rodzaju plastiku – jedne są bardziej odporne, inne kruche. O każdą przesyłkę należy jednak zadbać równie starannie. Na temat sposobu zabezpieczania audiobooków rozmawiamy z Pauliną Mizińską, która w sklepie AudioBook.pl jest odpowiedzialna za realizowanie zamówień klientów.

Pocztowokurierski.pl: Jaką rolę, Pani zdaniem, odgrywa bezpieczne pakowanie wysyłanego towaru w sklepie AudioBook.pl?

Odpowiednie zabezpieczenie produktu jest jedną z najważniejszych kwestii każdego sklepu internetowego. To, aby towar docierał do Klienta zawsze w idealnym stanie, jest bardzo ważne, ponieważ stanowi niejako wizytówkę firmy. Dbałość o zabezpieczenie towaru to oznaka dbania o Klienta – jego zadowolenie z dokonanego zakupu.

Kochamy książki tak jak nasi Klienci, więc dokładnie je zabezpieczamy – zawsze w taki sam sposób. Nasza księgarnia w 2006 roku – jako pierwsza w Polsce – uzyskała Europejski Certyfikat „EURO-LABEL”, co daje gwarancję, że pracujemy zgodnie z najwyższymi standardami.

Pocztowokurierski.pl: Jakiego rodzaju zabezpieczenia i opakowania najczęściej są  wykorzystywane przy zabezpieczaniu audiobooków? Które są najbardziej popularne, a które wykorzystywane tylko przy konkretnych wypadkach?

Audiobooki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej Siódemka. W zależności od wybranej opcji, zabezpieczenie przesyłki jest inne. Każda płyta CD posiada oczywiście własne opakowanie, dlatego w przypadku wysyłki pocztą, audiobook wystarczy zapakować do koperty, wyściełanej wewnątrz folią bąbelkową. W przypadku firmy kurierskiej oraz zakupu znacznej ilości audioooków, sytuacja wygląda inaczej.

Przesyłkę wysyłaną kurierem owijamy kilkukrotnie folią bąbelkową, tworząc miękką powierzchnię, chroniącą audiobook przed działaniem zewnętrznych nacisków. Audiobook zabezpieczony folią, zawijamy następnie ze wszystkich stron twardą tekturą i dokładnie zaklejamy taśmą.

Jeśli Klient zamawia więcej audiobooków, zostają one umieszczone w tekturowym pudełku. Układamy je w taki sposób, aby podczas transportu każdy audiobook tkwił nieruchomo i nie miał szans na przemieszczenie się wewnątrz pudełka. Taki efekt osiągamy dzięki ciasnemu ułożeniu audiobooków obok siebie, a pozostałe szczeliny wypełniamy np. folią bąbelkową i papierowymi lub tekturowymi wypełniaczami.

 

Jak układa się współpraca z obsługującymi sklep AudioBook.pl firmami pocztowymi i kurierskimi? Jakie zmiany mogłyby nastąpić w układzie nadawca - operator (przewoźnik), by polepszyć jakość współpracy?

 

Jak już wspomniałam współpracujemy z Pocztą Polska i firmą Siódemka. Poczta Polska jest firmą solidną. Dotychczas żadna paczka wysyłana do naszych Klientów nie zaginęła. Ostatnio wprowadzane są nowe usługi (np. śledzenie przesyłki), zdarza się jednak, że w praktyce nie są one w pełni realizowane – np. często numery przesyłek nie zostają wprowadzone do systemu, przez co odbiorca nie może sprawdzić, co dzieje się z jego przesyłką. Problemy zdarzają się także, kiedy pod nieobecność adresata, listonosz nie zostawia awizo.

 

Jeśli chodzi o terminowość – nasi Klienci często wolą zapłacić większą opłatę za kuriera, który szybko dostarczy im przesyłkę. Jest to ogromny plus firm kurierskich, a Siódemka dotychczas dobrze wywiązywała się z tego punktu współpracy – nawet 99% naszych przesyłek kurierskich dociera już następnego dnia od ich nadania. Oczywiście bywają okresy, kiedy zarówno Poczta Polska, jak i firma Siódemka, nie nadążają z dostarczaniem przesyłek – są to np. okresy świąteczne. To z pewnością należałoby poprawić.

 

Warto wspomnieć o jeszcze jednym elemencie, który niezwykle ułatwia życie naszym Klientom. Jest to bezpośredni kontakt telefoniczny kuriera z odbiorcą przesyłki, np. w przypadku jego nieobecności pod wskazanym adresem. Często kurierzy wykazują się dużą elastycznością, dopasowując swoją pracę do konkretnych życzeń naszych Klientów.

 

Jesteśmy ogólnie zadowoleni ze współpracy z Pocztą Polską i Siódemką. Jak wiadomo zawsze zdarzają się drobne problemy, jednak często ich rozwiązanie zależy od dobrej woli konkretnej osoby – kuriera czy listonosza.
 

PRZESYŁKA POCZTOWA -...
PRZESYŁKA POCZTOWA -...
PRZESYŁKA POCZTOWA -...
PRZESYŁKA KURIERSKA (1) - w...
PRZESYŁKA KURIERSKA (1) - w...
PRZESYŁKA KURIERSKA (1) - w...
PRZESYŁKA KURIERSKA (2) - w...
PRZESYŁKA KURIERSKA (2) - w...
PRZESYŁKA KURIERSKA (2) - w...
powrót
drukuj

Z kraju i ze świata

TNT Express uruchamia Centrum Usług Wspólnych w Polsce więcej
Zakupy online: liczy się bezpieczeństwo i czas dostawy więcej
Lewiatan, Polska Rada Biznesu i BCC stają w obronie PGP więcej
Poczta Polska z neokartkami na Dzień Kobiet więcej
Z gitarą na pokładzie więcej

Forum

Wylewana olia na samochód 2017-05-31
19:31:25
Co po maturze? 2017-05-15
15:59:47
Jakie meble do biura? 2017-05-11
19:45:25
fotele biurowe 2017-05-09
20:00:05
jaką drukarke wybrać? 2017-04-21
18:20:13

ROZMOWA Z

Takich studiów jeszcze nie było! - rozmowa z dr. Rafałem Zgorzelskim

Sonda - zabezpieczenia

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.
© 2010. All right reserved.
CMS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito